WTF-brändin puuliimoista toteutettiin selkeä ja yhtenäinen 3D-tuotekuvakokonaisuus verkkokauppaan ja mainontaan. Sarja sisälsi kolme variaatiota, joista mallinnettiin kaksi pakkauskokoa (250 ml ja 750 ml). Mallinnus tehtiin asiakkaan toimittamien fyysisten pakkausten pohjalta, ja etiketit toimitettiin PDF-aineistona.
Tavoite
Tuottaa käyttövalmiit, taustattomat tuotekuvat, jotka:
toimivat suoraan verkkokaupassa ja mainoksissa ilman lisätyötä,
säilyttävät yhtenäisen ilmeen kahden tuotevariaation ja kahden pakkauskoon välillä,
varmistavat etiketin yksityiskohtien luettavuuden eri resoluutioissa.
Mahdolliset huomioitavat seikat (pieniä, mutta relevantteja):
PDF-etikettien värien ja vektoriterävyyden täsmäytys renderöityyn materiaaliin,
mittasuhteiden ja korkin geometrian yhdenmukaisuus kahden kokoluokan välillä.
Prosessi
Asiakkaan pakkausreferenssien mittaus ja 3D-mallinnus (250 ml ja 750 ml rungot)