OTA YHTEYTTÄ

JUTELLAANKO?

Onko sinulla kysyttävää 3D-visualisoinnista? Et ole varma mitä tarvitset? Haluatko vain keskustella mahdollisuuksista? Olen täällä auttamassa, ilman sitoumuksia.

Etkö tiedä mistä aloittaa?

Se on täysin ok! Monet asiakkaat eivät ole aluksi varmoja tarkalleen siitä, mitä he tarvitsevat. Voin auttaa sinua löytämään oikeat vaihtoehdot tavoitteidesi perusteella.

  • Tutustut vasta 3D:n mahdollisuuksiin
  • Tarvitset apua kustannusten ja aikataulujen ymmärtämisessä
  • Haluat tietää, sopiiko 3D tuotteellesi
  • Olet kiinnostunut prosessista ja siitä, mitä sinun tarvitsee toimittaa

Lähetä minulle viesti

Lähettämällä tämän viestin aloitat vain keskustelun. Se ei velvoita sinua mihinkään

Nopea vastaus

Vastaan yleensä 24 tunnin kuluessa, mutta usein paljon nopeammin. Kysymyksesi ovat minulle tärkeitä.

Ei sitoumuksia

Kysymysten esittäminen ei sitouta mihinkään. Olen täällä auttamassa sinua ymmärtämään, sopiiko 3D-visualisointi tarpeisiisi.

Joustavat vaihtoehdot

Tarjoan räätälöityjä 3D-visualisointiratkaisuja eri budjeteille ja aikatauluille. Jokainen projekti on ainutlaatuinen, joten ratkaisutkin ovat yksilöllisiä.

  • Tuotekuvat verkkosivuille
  • Markkinointimateriaalit
  • Tuotekonseptien visualisointi

Mitä tapahtuu yhteydenoton jälkeen?

  1. 1 Vastaan henkilökohtaisesti viestiisi, tyypillisesti 24 tunnin sisällä tai nopeammin
  2. 2 Keskustelemme kysymyksistäsi tai tarpeistasi sinulle parhaiten sopivalla tavalla
  3. 3 Jos haluat edetä, voimme keskustella vaihtoehdoista ja seuraavista vaiheista.

Muista, että yhteydenotto on aina ilmainen. Tavoitteeni on auttaa sinua ymmärtämään, onko 3D-visualisointi oikea ratkaisu tarpeisiisi.

CEO Grimald Oy - Kristian Nurmi
KUKA OLEN

3D-visualisointia kokemuksella ja intohimolla

Olen Kristian Nurmi, 3D-visualisoinnin ammattilainen 15 vuoden kokemuksella ja autan yrityksiä hyödyntämään 3D-visualisoinnin mahdollisuuksia. Erikoisosaamiseni on tuotteiden 3D-mallinnus ja -visualisointi, joiden avulla voidaan mullistaa markkinointia, tehostaa tuotantoa ja tuoda esiin tuotteiden ainutlaatuisuutta. Se ei ole vain työkalu – se on mahdollisuus erottua kilpailijoista